Bestellen bij Groene Koffie Winkel
U ontvangt uw bestelling binnen drie werkdagen nadat u een bestelling heeft geplaatst.
Wij maken gebruik van de bezorgdiensten Post NL en DHL.
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen dan kunt u uw huidige bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Wanneer u deze niet meer kunt annuleren dan kunt u een mail sturen naar info@groenekoffiewinkel.nl. Vermeld hier uw bestelnummer zodat wij uw bestelling kunnen annuleren en u een nieuwe kunt plaatsen.
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen dan kunt u uw huidige bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Wanneer u deze niet meer kunt wijzigen dan kunt u een mail sturen naar info@groenekoffiewinkel.nl. Vermeld hier uw bestelnummer zodat wij uw bestelling kunnen wijzigen
Wanneer u binnen 24 uur geen bevestiging heeft ontvangen dan kan er een fout zijn opgetreden. Mail uw email adres naar inof@groenekoffiewinkel.nl en dan sturen wij u zo snel mogelijk uw bevestiging.
Wanneer u koffiebonen wilt bestellen dan moet u eerst het gewicht selecteren dat u wilt afnemen. Bij gebrande koffiebonen moet u ook nog uw raost bepalen. Wanneer u dit heeft gedaan dan kunt drukt u op In winkelmand leggen. Vervolgens krijg u een pop-up in beeld dat uw winkelmand is bijgewerkt. Wanneer u verder wilt winkelen dan moet u dit proces herhalen totdat u alle producten heeft geselecteerd die u wilt afnemen.
Wanneer u klaar bent met winkelen drukt u op het winkelmandje rechtsboven en vervolgens op doorgaan naar afrekenen. Vul uw gegevens in en selecteer uw betaalmiddel. Reken de producten af en kijk of u in uw mail een bevestiging heeft ontvangen. Nu bent u klaar en kunt u de producten binnen drie werkdagen ontvangen op het opgegeven adres.
Retourneren van uw bestelling
Wanneer een product niet voldoet aan de beschrijving of de verwachtingen niet waarmaakt dan kunt u ons mailen op info@groenekoffiewinkel.nl. Vermeld het bestellingnummer en de reden waarom u het product wilt retourneren. Vervolgens mailen wij u instructies zodat u het product kunt retourneren.
Wanneer u een retourverzoek heeft gemaild naar info@groenkoffiewinkel.nl dan verschaffen wij u stap voor stap instructies met betrekking tot retourzending.
Er gaan geen kosten gepaard met het retourzenden van producten. De voorwaarden om het product toe te zenden is dat het product nog intact is.
Wanneer een retourzending bij ons is ontvangen dan sturen wij u een ontvangstbevestiging.
Uw geld wordt binnen 10 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Betalen
Op het moment dat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u een bevestigingsmail toegestuurd. In deze mail kunt u de factuur terugvinden.
U kunt bij ons betalen met IDeal, creditcard, Bitcoin en Paypal.
U kunt uw bestelling details vinden in uw postvak van uw opgegeven mailadres.
Koffie
De groene koffieboon is eigenlijk de pit van een bes. Zoals je misschien wel bent opgevallen zijn veel pitten in groenten en fruit redelijk hard. Wanneer de bessen zijn geoogst dan worden de groene koffiebonen gedroogd. Door dit proces worden zij nog harden dan doorgaande pitten in bessen. Tijdens het branden van een boon verandert de structuur van de boon. Hierdoor is hij makkelijker te malen dan groene koffiebonen.
Wanneer u een koffiebrander bij ons besteld dan leveren wij hier altijd een gebruikersaanwijzing bij. Wij raden het dan ook aan om deze te volgen. Het kan zijn dat u geen gebruiksaanwijzing heeft ontvangen. Wanneer u dan toch een gebruiksaanwijzing wilt ontvangen dan raden wij u aan om een mail te sturen naar info@groenekoffiewinkel.nl
Van groene koffie valt u af. Het bestand dat hiervoor zorgt is chlorogeenzuur. In de ongebrande groenen koffie boon is dit aanwezig. De boon is echter heel hard en kan deze stof moeilijk opnemen uit de groene koffieboon. Wij raden u dan ook aan om chlorogeenzuur extract te kopen. Dit kan uw lichaam een stuk makkelijker opnemen. Bestel cholorogeenzuur hier:
Capsules/extracten
Ieder lichaam is anders de ene stof word binnen 10 minuten opgenomen en andere binnen 2 uur. Verder hangt dit ook van de staat van het lichaam af.
Ja, dat is geen probleem.
Wij proberen onze producten op een zo natuurlijke manier te capsulleren. Wij gebruiken geen hulpstoffen hiervoor. Dit is de reden waardoor het kan voorkomen dat er soms nog poeder op de capsules zitten.